12 mars 2009

Där fick du! ska jag skrika sen efter

Jag kommer inte ihåg om jag berättat det för dig eller inte, men i hörnet av Östermalmstorg är det några som har snott ett hus som stod där en gång. Och det är inte så att jag tänker urskulda dem, jag har den Största Respekt för äganderätten, och man ska fan inte dra runt i ligor och sno hus på det där sättet, men en bra grej som tjyvarna gjorde var att de satte dit ett jättestort hål i stället. Hål är coola grejer. Om man till exempel har en hög så är ett hål det enda sättet att bekämpa den. Detta har jag dragit nytta av. När det uppstått högar här hemma har jag tagit fajten (som man säger) med hjälp av hålet. Ända tills det dök upp en gubbe i gul hjälm och skällde på mig. Tror han hotade med en pålkran den jävla fegisen, jag hade ingen pålkran, det mäktigaste jag kunde få fram när han kom var en hoprullad Svenskan. Arg som fan var han. Jag lyssnade inte så noga på vad han sa heller. Nå. Det var ju inte det jag skulle säga. Det jag skulle säga var att nu är det nån som ställt två skithöga kranar (sånna man lyfter med. Inte en röd för varmt och en blå för kallt. Korkskalle. Häng med lite nu), jo, två skithöga kranar, dom är lätt två kilometer höga. Jag överdriver inte! Nog hundra meter hög är den största. På riktigt. Tror lätt att den är över trettio meter hög i alla fall. Den ska jag klättra upp i i morgon tänkte jag. Och där ska jag sitta och släppa ner igelkottar (skitförbannade igelkottar som bits och fräser, med taggarna neråt såklart) på människor jag inte tycker om. SE UPP! ska jag skrika först. Inte för att varna dom, utan för att dom ska veta vad som hända skall. Vafan? Vad gastar han om? Oj, det kommer något farande här... Va?! En igelkott?? Ouaa! Fy faaan! En igelkott! Aj som in i helvete! ska dom säga.
Ån nej! Inget sånt skit! Det ger du fan i!!!

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Min herre är, Gud ske pris och ära därföre, en mycket sjuk människa!Tack för detta Outlook From a Twisted Mind!

Dan sa...

Tack! Jag gör mitt bästa. Eller nåt. För din skull. Bara.