23 augusti 2008

Inget att vara orolig för!

Jag kan absolut dementera ryktena att styrelsen i fabriken ersatts av kräftor, som gjort en hostile takeover! Detta har det talats om en hel del på stan, men är alltså inte alls sant!! När jag och ordförandekräftan, alltså jag menar jag och ordföranden pratade förklarade han hur ryktena hade uppkommit och visade hur absurda och lögnaktiga dom var, bland annat genom en väldigt övertygande powerpoint som alla dom andra kräftorna, jag menar styrelseledamöterna, också tyckte var jättebra! Dom klickade med klorna av uppskattning hela presentationen. Klappade händerna menar jag. Så det är inte alls på det viset att dom hotat att knipsa mig om jag avslöjar nåt eller så, det är bara struntsnack. Allt är normalt, inget att vara orolig för.

3 kommentarer:

Bjoeng sa...

Om du någon gång presenterar mig för denna styrelse så berätta inte att jag var med när man upptäckte varmt vatten.

Die Quelle sa...

Pju
skönt

Söderberg sa...

läskigt!!!