21 januari 2009

Jag tänker inte berätta exakt vad det var jag Googlade, men...

4 kommentarer:

Die Quelle sa...

Haha, hon var inne och kommenterade på min blogg för ett par dagar sedan. Tror att hon heter Susann och har en kennel som heter typ Svarta Apelsiner (obegripligt).
Hon verkar inte frisk.
Har ni samma doktor?

Dan sa...

Världen är faktiskt liten! Och imperialismen har inte bara goda sidor... Nu när du säger det så kan det varit hon som fick elchocker i rummet bredvid när jag gavs mitt månatliga isbad häromsistens. Men jag funderade nog mest på att kontakta henne för att se om hon kunde hjälpa mig vid parning.

Godiva sa...

A helping hand. Fint.

Dan sa...

Alltså, det är ju inte för inte som mänskligheten under lång tid haft tjänstefolket i sängkamaren när man knullat. Det finns ju en viss poäng med det där:
-hörru du, du därborta i peruk och knästrumpor! Du, ja du! Kom hit och håll en grej en stund här!
-Yes, sir!

Så. liksom