12 februari 2009

Business as usual, fast inte lika roligt i hissen som det brukar vara

En tid av brasor och Whisky och svarta siffror i karman och balans mellan Ying och Yang är över och nu är det dags för tjänsteutövning igen. När jag kom till hotellet var jag lite sur att jag inte hann sova en stund innan nästa aktivitet, men det gick över för på Hilton i Malmö har man avskaffat varmt vatten i duschen så det gick fint att bli pigg ändå, tacksåjävlamycket. Jag antar att man har avskaffat varmt vatten i duscharna på Hilton av miljöskäl, varmt vatten är bra, därför måste det vara dåligt. Lite så tror jag de har tänkt. Jag tror i n t e att det har något att göra med att de inte vill att man ska förvara långa fiskar i badkaret. Hotellchefen försäkrade mig att det inte har något att göra med det, men han gömde skuldmedvetet någonting bakom ryggen när han talade, så jag vet inte om jag litar på Hr. Hilton i denna fråga. Undrar om de har upptäckt Piña Colada i Svedala?

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Som upptäckare av varmt vatten tycker jag detta är dåligt förvaltande av fenomenet ifråga. Jag skall klaga hos Paris.

Dan sa...

Du ska såklart ha de royalties du förtjänar!