13 februari 2009

Men ska det vara så här??

11 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte dags att snart börja dra ner lite på alla piller du har fått av farbror doktorn? H ÅL ler du inte med om det?

Bjoeng sa...

En olycklig kombination av alldeles för mycket tid, Photoshop och vita burkar med röda triandlar.

Die Quelle sa...

He he.
Dags för sprit tror jag.

Anonym sa...

Vad är nästa hallucination? Ett skruvat hus i Malmö?!

Dan sa...

Så illa blev det tack och lov aldrig. Puh.

Mr. Salaryman sa...

Har ater vi alar forstar du och det ar ingenting vi skams for!

At det du rads for!

Dan sa...

Ett visdomsord av rang! Då ska jag genast äta Lars Ohly, Censur, ett popband (vilket som helst) och kanske litet ål. Brrr.

Godiva sa...

Ja, det ska det! Precis så. Lovely!

Martin Wezowski sa...

kanske ett av dina bättre. Lite roligt är att Monica, min sambo, är en av de ansvariga på Hilton, de vet inte att photoshopp existerar. Jag ska nu skräma liver ur ledningen med denna bild, ha!

Martin Wezowski sa...

btw - ring nästa gg du är här, jag bor 372meter från hilton, vi kan fika... typ

Dan sa...

Hihihi- Skräm skiten ur Monica. Det har hon förtjänat! Fatta vad rädd jag blev när det stod sådär!!