03 juni 2008

Den lilla festivalskolan, prequel


På denna rest av det som en gång var en åker men som nu mer ser ut som Kalahariöknen (fast där är hårdrockare i stället för sånna där pygmekrigare om liksom klickar när dom pratar, med spjut och ben i näsan, fast det har dom båda två) riskerar jag tillsammans med Vice Scenchefen liv och fysisk och mental hälsa, för att Du, vår ende vän, ska få en inblick i intressanta och spännande saker som DMX-linor, multisnakear, backlinespecifikationer och produktionsmöten. Du behöver inte tacka! Vi gör det så gärna!

Mina grindvakter Ngz och Ix

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det du, Ian och Björn på bilden?

Anonym sa...

Förlåt! Nu ser jag ju att det är Holma längst fram...

Anonym sa...

Äntligen har "Den lilla festivalskolan" börjat
nu får vi en djup inblick i hur en festival skall skötas eller MISSade jag något ;-)

Bjoeng sa...

Sitter vid en Chateau de Chasselet och tänker att där ligger ytterligare en åker som jag ger fan i.