27 augusti 2007

But, but why.....

Lessen grabben, men nåt sunt-förnuft-centra kan vi inte hitta...

Alltså, nästa gång jag tycker att det är en bra idé att ta hem en av mina bästa vänner från Curacao (men stavas öjäveln så?? jag blir förbannad..) till Stockholm och dricka mer vin än hela Frankrike en söndagsnatt och inte sluta dricka mer vin än hela Frankrike förrän tidningsbudet skrikande sprungit från huset (det var faktiskt inte bara jag som gjorde det där. sorry tidningsbudet... kom tillbaka i morgon, OK?) och solen lyser och fåglarna kvittar (men håll käft med det där kvittrandet nu då!) så väntar jag mig att du, som ändå lovat att ta hand om mig, ringer och säger att nej, nej det är inte en bra idé. Släpp det där grabben. Som nu. Jävlars nu. OK?. OK? Just nu ser jag inget på ena ögat, har druckit 2 000 liter vatten och ätit 150 Ipren och funderar på om jag ska kräkas eller börja blöda näsblod. Eller kanske både och. Jag vill åka tillbaka nu.

1 kommentarer:

Bjoeng sa...

... och luktar krossad stallykta!