07 maj 2008

Got a whole lot of money thats ready to burn...

Här finns:



  1. 95% av all cremefärgad (alltså ljusbeigegul för dig som inte fattar adjektivet cremefärgad) marmor i hela världen. 4 av de återstående procenten är på väg hit, det var visst nån liten del av interiören eller exteriören som inte var helt klädd i cremefärgad (alltså ljusbeigegul för dig som inte fattar adjektivet cremefärgad) marmor. Den återstående procenten finns hemma hos en gammal klasskompis till mig tror jag.
  2. 76% av alla världens heltäckningsmattor. Bara i mitt rum alltså.
  3. Mässing. Oh yeah mässing. Mässing heaven liksom.
  4. Sjuuuukt stora Piña Coladas. Jag menar, jeeeezz.... Badkar räcker inte långt.

Sedan. Av nån underlig jävla orsak vann





ganska stort över



Ibland undrar jag vad det är för fel på dig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

har du ätit stekt katt !!

nä tacka vet jag en stekt ko...

hur svårt kan det vara
Bröd... Kött... Bröd

Mr. Salaryman sa...

Jag skiter val i katter och korvar!

There's black jack and poker and the roulette wheel
A fortune won and lost on every deal
All you needs a strong heart and a nerve of steel!

Var ar din nerve of steel? Hur gar det med gamblingen? Kan du ge oss en index pa forlust/vinst? Index=100 (den summa du kom till stan med)!

Anonym sa...

Sunes! Sunes! Sunes!

Dan sa...

Index på vinst och förlust är nu, officiellt, identiskt lika med 0. Kuk.