11 maj 2008

Theres a thousand pretty women waitin out there...

Nu ser min hemresa ut så här:

  1. Las Vegas - Los Angeles
  2. Los Angeles - Pearl Harbor (Hawaii)
  3. Pearl Harbor (Hawaii) - Guadalquivir (Spanien. En flod. Märkligt..)
  4. Guadalquivir (Spanien. En flod. Märkligt..) - Hong Kong
  5. Hong Kong - Kalmar
  6. Kalmar - Arkangelsk (Ryssland)
  7. Arkangelsk - Internationella rymdstationen
  8. Internationella rymdstationen - Landet Narnia
  9. Landet Narnia - Frankfurt
  10. Frankfurt - Stockholm Arlanda
  11. Stockholm Arlanda - Min soffa på L20.

Om det inte rör ihop sig såklart!

Jag tror att jag är hemma 2012, i december. Det vore jättetrevligt om vi kunde ha ett litet kalas då. Vill du komma?

4 kommentarer:

Bjoeng sa...

Jäpp. Kommer via Kongshoved, Hellerup, Helsingborg, Njutånger, Sveg, Tranås och Normaling. Vi ses om ett par decennier.

Söderberg sa...

skyll dig själv när du flyger med "Sierra Leone Airlines" din snåljåp

Bjoeng sa...

Nä jag flyger med Bengtssons Höns & Flyg.

Söderberg sa...

Bengtsson är bäst!

jag tänkte snarare på idioten som har den här bloggen, han brukar ju flyga med SLA