04 november 2008

I hurt my self today


Detta ger dig, min ende vän, just nu, en hyfsad idé om hur jag ser ut för närvarande. Det är halv-OK faktiskt. OK, det finns lamare monster än mumien. Jag har aldrig varit särskilt såld på, eller rädd för Frankenstein till exempel. Hög panna och bult genom halsen och Igor som smyger runt och är servil i all ära, men de där kängorna, de är fan inte 2008. Och sen var han ju snäll innerst inne, bläh! Och varulvar sen då?! Vilket skämt. Med svans och ludna öron och ingen match för vilken jägarwannabee som helst bara han lägger lite stålar på en silverkula. Blam! Hejdå vargen! liksom. Bläh.Å andra sidan står ju sig mumien slätt mot tillexempel Per Nuder, men det är ändå ett OK monster i min bok. Dessutom får man knark av apoteket. Men jag kommer att se förjävvla lustig ut i rullstol i Norge, that much is for sure.

-Oaah! Mumien!! I en rullstol!!! Fly, fly säger jag!!!
-Luuugnt, det är bara scenchefen.

Jo jag tackar ja.

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Norge skulle, å andra sidan, även se lustigt ut i en rullstol hemma hos dig.

Söderberg sa...

vad hände?