06 november 2008

Incidentrapport

Från olika håll strömmar nu frågorna in om vad det egentligen var som hände. För att undvika spekulation, och för att stilla oron på börsen ska jag nu berätta allt för dig, min ende sanna vän. Det är en enkel och okomplicerad historia: på min väg till träningen (jag coachar ju som du vet några av världens K1-mästare) blev jag och Charles Bronson överfallna av ett trettiotal (30) ninjor. Ninja nummer tjugonio (29) låtsades dock bara vara avsvimmad, och innan jag hann "ta hand" om honom på riktigt hade han hunnit måtta ett hugg med sitt samurajsvärd. Rent slarv av mig alltså.


Ok, jag halkade på en isfläck och vred till knät. Nöjd nu? 

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Sveriges Pensionärers Riksförbund har, rörda av denna historia, beslutat sponsra med ett par isbroddar som kan sättas fast under min herres galoscher. Eller direkt på kryckorna.

Söderberg sa...

vem bryr sig