17 november 2008

Och nu, ett efterlängtat retrospekt: Bra och dåliga geometriska former. Vecka, veckaaa... hur fan får jag in veckonummer i min kalender???!

Bra geometriska former:
  • Hmm, saker som är liksom som en pinne som blir lite en boll på slutet och som är hela. Tänk som ett ben. Som är helt.
  • En liten liten tillplattad sfär. Typ tänk ett litet litet flygande t-fat. Vitt. Med en rejäl röd triangel på. Som jag kan äta upp när det gör ont, och så slutar det göra ont och blir liksom varmt och skönt i kroppen. Man får dom på recept av snälla ortopedöverläkare.
  • Kryckor. När dom uppför sig och hjälper mig att komma hit och dit.
Dåliga geometriska former:
  • Alla sorters isfläckar!! Usch! Tvi! 
  • Kryckor. När dom trasslar ihop sig och ramlar omkull så att jag nästan snubblar på dom och slår mig (igen)
  • Hmm, saker som är liksom som en pinne som blir lite en boll på slutet och som är trasigt. Tänk som ett ben. Som är trasigt.


0 kommentarer: