03 december 2008

Ibland tror jag att jag har lite för mycket tid på mig för vissa saker

Jag borde hitta på något att syssla med tror jag. Dels som nu omgående, Internet börjar ta slut lite, och dels i ett mer långsiktigt liksom existensialistiskt perspektiv. Alla tips välkomnas. Alla inbjudningar till nyårskalas välkomnas också. Handikappade omfattas väl av en särskild kvot eller nåt? I dag har jag lärt mig lite mer än jag egentligen vill om ålar. Brr. Jag borde nog ha större mål än så, tror du inte det? Hm. Det blir såhär när ingen säger till mig att sluta upp med sån där skit, snap out of it, tillbaks till verkligheten, marsch pannkaka. Och nu, troget denna platsens namn, en bild av problemet. Två. Två bilder av problemet ska det ju vara.


Jo, men det är ju det jag säger, när jag blir lite understimulerad så händer det ganska konstigt skit.

1 kommentarer:

Bjoeng sa...

Inget, jag repeterar, inget kan vara djävligare än Malmö på vintern. Helt säkert ett hål med svedda kanter på den använda vädersidan.