31 december 2008

Sportåret 2008

Nähä, om man skulle försöka avsluta det här året, ett ganska OK år trots allt, lite för mycket kryckor och lite för lite Piña Coladas på sista tiden, men ändå ett helt OK år som sagt, med att slita sig från den soffa i vilken jag bott, levt och verkat på sista tiden, och komma ut och träffa lite människor som finns i verkligheten i stället för de som bara finns inne i mitt huvud. Jag tror att de jag ska träffa i kväll finns i verkligheten i allafall. Nån sa att dom fanns i verkligheten, och jag tror att den som sa det var Johan Lindquist, som jag är rimligt säker på finns i verkligheten, så antagligen finns dom jag ska träffa i kväll i verkligheten. Det är så klart inte helt omöjligt att jag fantiserat ihop alltihopa, men jag tror inte det. Om jag har fantiserat ihop alltihopa blir det en underlig nyårsafton, men om det är på riktigt och jag faktiskt ska åka på kalas blir det nog en underlig nyårsafton ändå. En win-win situation skulle man nog kunna säga. Nå. Jag återkommer och berättar, eller så fantiserar jag bara ihop något, vi får se vilket som blir bäst!

1 kommentarer:

Bjoeng sa...

Eftersom min herre i stället för att upplysa oss om skillnaden på gårdagens fantasi och verklighet har vridit sig i sin egen ånger och ruelse, förhoppningsvis under ivriga diskussioner med hela familjen Ågren, så får alla vi andra framsläpa vår dag i djupaste okunnighet. Det gör du inte om din enbente djäkel.