20 juni 2007

Bildblogg

Jag har bestämt mig för att bilda (kan man säga så? Bilda? Som prata, skriva? Eller har jag uppfunnit ett nytt verb. Coolt. Nytt verb. Jo fy fan) i stället för att skriva. Detta för att en bild säger mer än 1000 ord! Och så. Alltså borde jag bildat förra meningen i stället för att skriva den... Och denna meningen... Doh! Jävla verklighet! Anyway. Så här har min dag varit:




Bild tagen över Östermalm när jag gick till kontoret


Jag har en liten diskussion med en kollega



Bild från Vänsterpartiets spaningssatellit (som alltid svävar över vårt kontor) på samma diskussion


Jag har medarbetarsamtal


Sen gick jag några ärenden på stan

3 kommentarer:

Mr. Salaryman sa...

Trist, verkar ha varit en vanlig rutin dag for dig da. Hoppas nagot annorlunda och spannande kan handa imorgon om inte annat.

Dan sa...

Jo, det var ganska mycket same shit, different day. Men det var mer folkmord än fluffy bunnies kan jag säga!

Bjoeng sa...

Jovisst, hade man inte kunder och anställda så vore ju livet riktigt trevligt.