22 juni 2007

Mot mörkare tider!

Åka karusell och äta karamell.. vad fan var det sen? Mäh hönni! Är det ingen av er whiteies som kan texten!?


Att vara hemma på sweet Linnégatan, sova i egen säng och inte se ett flygplan på flera dagar har fått mig att må lite konstigt. Det har känts... vanligt på nåt vis. För att undvika att upptäcka att fy fan, detta var ju coolt, jag ska bara hänga hemma resten av mitt liv och dricka lådvin och kolla TV-sporten och aldrig åka nånstans igen utom för att gå och lämna in tipset satte jag mitt hopp till min ende vän, den som väcker mig med ömsinta och peppande mess om att det är dags att checka in nu: SAS. Hon levererade:
1. Ett flygplan
2. Som fan avgick
3. I tid till och med
4. Och verkar vara på väg åt ganska rätt håll.
Jävlar! Inte ofta det klickar så bra på första försöket! Tack vare SAS omtanke hade jag också en gansk snygg kostym, nästan helt gjord av yoghurt (ett av mina favvo-ord fan! Yoghurt. Lite absurt är det ordet. Yoghurt. Hihihi Men jag hade nån fröken, eller om det var en bamba-tant i skolan som försökte försvenska det till typ joggort eller liknande, men det fick hon sluta med efter att vi små driftiga 9-åriga psykopater gjorde en ehhh kampanj kan vi kalla det mot det ordet. Yoghurt heter det. Och Juice. Inte jos eller nåt annat sinnessvagt! Jos. Låter så jävla tappat gör det) efter som SAS alltid försåtminerar sina frukostar, som dom små Al-Quada-wannabees dom är, så frukosten liksom exploderar upp ur lådan och landar på kostymen. Nu har jag helt tappat tråden, kommer fan inte ens nästan ihåg vart jag var på väg med detta... Äh, fuck it, det var nog inte på väg nånstans intressant ändå. Men idag är det midsommar (happy midsommar y'all!) och det firar jag med att vara hemma och tvätta. Om om du tycker att det låter patetiskt så kan jag bara säga att:


1. Jo, okey, lite, men


2. Jag kommer att ha roligare än dig ändå!
PS
I morgon slutar Den Lilla Festivalskolans sommarlov. Då är den tillbaka. Missas inte!!
DS


0 kommentarer: