07 juni 2007

Liten festivalskola del 6. Flight Deck

Detta ser man inte varje dag, men scenbyggarna som jag själv plockat ner från ställningen de växer på (du minns?) har byggt denna vackra mojäng till mig. Här sitter jag och dricker draja och tittar på min personal som springer runt som yra höns nedanför. Välorganiserade och duktiga yra höns. Med blåa t-shirts. Flight Deck innehåller:

  • Ett biljardbord
  • Playstation 2 med Guitar Hero
  • Ett kylskåp. Med öl i. Mmmmm.
  • En big ass grill
  • Soffor
  • 100 meter porrslang (drar 1 700 W!)
  • En TV som mest visar Hugh Grant-filmer (!)
  • Scenchefen, denne Gud bland män (jag då ju)

Här kommer några bilder som visar Flight Deck i all sin prakt!








Niklas Holma har druckit öl. Så han är lite suddig.

Jens är på väg ner för röda mattan. Han har druckit öl, whisky och Jägermeister. Så han är jättesuddig.

The Flight Deck i all sin prakt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va i H-VETE !!!!
Mycket Imponerande ...
du har dresserat dina nedplockade scenbyggare väldigt bra.
kan vi prova att dressera jopposar på detta sätt oxå ?
// Rocka

Anonym sa...

O ja! Jopposar skall dresseras till att bygga sådant nödvändigt!