26 oktober 2007

Sampling

Jag har ju ändå aldrig skrivit ett enda av alla mina tusenmiljoner blogginlägg själv, så varför börja nu? Därför skulle jag vilja återge ett sms som kom från Björn i morse. Jag har inte frågat om det är OK att jag samplar hans sms och gör en egen låt av det. Men vad fan. Det är alltid enklare att be om ursäkt efteråt än att fråga om lov före. Så därför, se här ett utdrag ur Björns vardag. Det beskriver min vardag ganska bra också, den delen av vardagen när jag inte blir ihjälslagen av apflockar då:
"Ett stort djävla gäng från PRO, kepskonsumenternas riksförbund samt odugliga länsstyrelsechefers årsmöte förvandlade plötsligt min flygterminal till den onda terminalen från helvetet. Här sattes svenskt rekord i diskutera fläskpriser framför incheckningsmaskinen och upprätthölls en diger talarlista under debatten "tänk att min dotter flyttat till Säffle" vilken delade lokal med den likaledes onda kön till bagagedropen. Men det gjorde inget för SAS är ett kvartal försenat."
Utfallet av min lilla omröstning säger dessutom en hel del om dig. Skäms!!
Nu blir jag ihjälslagen av en apflock. Igen. Fan. Djävla sätt att sluta en fredag.

1 kommentarer:

Bjoeng sa...

Och sen bröt planet benet och bitar av propellern flög igenom kabinen och såg till att vi äntligen fick luft.