31 oktober 2007

Shake the disease

Kom inte och gnäll, turgubbe!
  • Spetälska
  • Ebola
  • Hantha-virus
  • Lungcancer
  • Strålningsskador
  • Spontan förbränning

Se där en mängd åkommor som är mycket, mycket säger jag!, skönare att ha än den onda jävvla evighetsförkylning jag, med en hjältes, en stor hjältes, mod kämpar mig igenom just nu. I alla fall får jag vara hemma denna veckan. Alltså, inte hemma som hemma och löka och ha morgonrock och raggsockar och sitta framför brasan med en pipa och en whisky på sideboardet och klappa kissekatten hela dagen. Utan altså mer hemma i betydelsen måste inte flyga åt helvete för att jobba varje dag, jag kan ta taxi eller tunnelbanan eller rent av en promenad. Hemma är ett konstigt ställe. Det är precis som ett hotell. Fast utan reception. Och bar. Och roomservice. Och daglig städning. Måste nog sluta vara hemma snart.

4 kommentarer:

Bjoeng sa...

Fy på fan vad likt! Fast det heter raggsockor.

Mr. Salaryman sa...

Beromvard insats! Hantha-viruset har fatt alldeles for lite uppmarksamhet den sista tiden. Jag skulle nog ga sa langt som att saga att det ar lite av ett favorit virus for mig!

Dan sa...

Som konsulter kan vi nog enas om att Hantha har många konkurrensfördelar, bland annat en mycket stark produkt. Det dom saknar är marknadsandelar. Klappa COO:n, kicka CMO:n, så skule jag göra.

Söderberg sa...

Fy fan