03 oktober 2007

Teenage Fanclub

Alltså, nu måste vi prata om det här med mailen.. I morse låg där 87 (åttiojävlasju) nya från dig. Jag uppskattar jättemycket att du är engagerad och bryr dig om vad jag skriver och så, men jag har helt enkelt inte stött på några fler ankor på senaste tiden.. Vaddå? Okänsligt?? Men, jag menade inte att det skulle låta som om jag inte bryr mig om att du gillar ankor, det är bara det att det inte finns så många på kontoret, och jag kan ju inte hittepåblogga om nåt som inte hänt, det håller du väl med om?? Jooo! Jag tar visst dina känslor på allvar, men du måste förstå att jag har ett jobb och ett minimalt privatliv att hantera också, jag är helt säker på att om du Googlar på typ ankor eller ducks eller nåt så kan du hitta massor av.. Meeenn... Gråt inte nu då... Jag lovar ju att blogga om ankor nästa gång jag ser några... Duu, ta det lite lite lugnt, det låter som om du håller på att kräkas... Men jag vet inte vart jag skulle hitta några ankor här ikring, jag har ju badankorna såklart, va? Jo , de mår finfint, jag tror deras sexliv har utvecklats till det bättre, jag sover med iPod nu för tiden. Men snälla, lugn lite nu.. Ok, ok, samla dig nu, jag lovar att jag ska fixa nåt i veckan och... Men ååhh.... Du får fan inte börja skära i dig själv igen, vi har ju pratat om... Äh. Vad fan.




3 kommentarer:

Söderberg sa...

Jag ser för övrigt att blå ligger jäkligt bra till!

Anonym sa...

Blå, blå vindar och vatten... Jaha, där var vi igen med vatten! Och vilka varelser bor i/vid vatten? ANKOR!!

Bjoeng sa...

Göm inte tidigare bloggars tidigare kommentarer om de där djävla ankfötterna som Foppa söljer.