15 oktober 2007

Star man

För 4,54 miljarder år sedan bildades jorden. För 4,15 miljarder år sedan ringde min väckarklocka och jag gick motvilligt upp ur en ganska skön säng, dock med skarv. För 4,14 miljarder år sedan var jag på väg till min klient. Jag var klädd i en ganska snygg kostym, helt gjord av en Statoilfrukost. För 4,13 miljarder år sedan började jag jobba. Nu, 4,13 miljarder år senare har jag kommit fram till mitt hotell. Där funderar jag på att stanna i ytterligare 4,13 miljarder år. Kanske stänger jag av telefonen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför är du inte på mitt hotell då?! Då hade jag ju kunnat bjuda dig på en läsk och klappat dig på huvudet och tyckt (lite) synd om dig...

Dan sa...

Förlåt....

Anonym sa...

min vän, hur mår du egentligen?

Dan sa...

Ehh, lite tidiga mornar och långa dagar... Men en klubbrunda som varade en sådär 4,12 miljarder år och som resulterade i en sådär 4,12 miljader promille hade nog varit på sin plats snart... Are you game?

Bjoeng sa...

Dessutom erfordras 4,12 miljarder samlag med 4,12 miljarder damer.

Dan sa...

Jag gillar hur du tänker!!

Dan sa...

Alltså, 4,12 miljarder samlag med 4,12 miljarder kvinnor, det blir ju 16,97 *10^18 samlag. Och det är ju inte alls oskönt. Men tar kanske lite tid.

Anonym sa...

game!

Anonym sa...

4,12 miljarder garv!