05 april 2008

Lite etnisk rensning så här på lördagseftermiddagen

Nu har ni satt er sista potatis jävla lankesiska fiskargubbar! För det första: Bozouku är ett grekiskt instrument, för grekiska fiskargubbar, inte, upprepar inte, för lankesiska fiskargubbar, lägg alltså för fan av med den där Zorbaskiten, ni har fan hållt på med grekisk fylledans i tre jävla dagar non stop nu! Dessutom ställer ni till en jävla röra, kolla så det ser ut i lägenheten, va?? Tvättkläder, resväskor och jävlars papper jävlars överallt! Vaddå mina tvättkläder, resväskor och papper?? Det hör väl inte hit! Och sen drar ni upp era lankesiska fiskebåtar överjävlaallt också, och hänger era satans nät på tork så jag trasslar in mig i dom när jag vaknar yr och trött på morgonen! För att inte tala om att det ligger en jävla fisktransportflotta förtöjd på Linnégatan varje morgon för att köpa er fångst! Vet ni hur sura grannarna är på det va?? Jag skojar inte att dom där jävla monsterbåtarna tar upp alla P-platser hitom Karlavägen! Jag har inte tid med denna skiten, jag ska på middag och sen har jag ett förhållande att rädda! När jag kommer hem i natt har ni packat ihop er by och dragit åt helvete, annars är det jag som smugglar hit en liten gerillabas fylld med Tamilska tigrar, sen får ni se på fan! Vaddå vart ska vi flytta? Skiter väl jag i! Och kom inte med nåt dravel om att det var jag som tog hit er, ni är vuxna fiskargubbar, act your age för fan!

0 kommentarer: