05 juli 2008

Fredagen den 4 juli. En översikt

18:00. Vi dikuterar Human Tetris, och dricker rosévin
18:45. Vi diskuterar olika sätt att klä ut sig till Hitler och komma undan med det. Och dricker rosévin.
19:00. Vi tar reda på hur man blir smittad av lepra (svårt!) och hur man ser ut när man blivit smittad av lepra (eewww!) och dricker rosévin.
19:25. Vi utvecklar en plan för att bestraffa en kille som har konstiga byxor. Den innehåller ett dussin rosor, sviten på Anglais, och tre enkelbiljetter till Brazilien. Dessutom dricker vi rosévin.
19:55. Johan lanserar idéen att det vore bättre för judarna om judendomen inte fanns. Vi bråkar om detta, och dricker rosévin.
20:55. Vi bråkar fortfarande, och dricker rosévin.
21:30. Vi enas, på förslag från Frida, om att det vore bättre för alla om inget fanns, och dricker rosévin.
22:15. Ingen av oss kan prata längre. Vi är tysta och dricker rosévin.
23:10. Jag anställer Donna Moss från West Wing som min assistent. Vi dricker rosévin för att fira.
23:20. Jag inser att jag nog inte riktigt har behållt kontakten med verkligheten. Vi dricker rosévin, i terapeutiskt syfte.
00:00. Det funkar inte.
00:30. Jag tänker på en boll.

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Man dricker aldrig, jag repeterar: aldrig, rosévin!

Die Quelle sa...

Grattis! Vad roligt!