04 juli 2008

Vem är det som står kvar?

Denna, den vackraste sommardagen den här sidan sommaren fungerar det alldeles utmärkt att gå svartklädd och lyssna på Nine Inch Nails, tackar som frågar. Och om du har vägen förbi spymlan ikväll kommer det att stå klart att svaret på frågan är inte jag i alla fall, fyy faan. Fy på själve fan. Skulle det här vara kul? När evolutionen går baklänges? Härom veckan gjorde jag en skylt åt en kompis. På den stod:
"Pratar du med mig så dör du"
I dag har jag gjort en skylt åt mig. På den står det:
"Pratar du med mig så dör du"
Jag ska nog göra en till. På den ska det stå:
"Pratar du med mig så dör jag"
Så blir allt bra till sist.
Snart ska jag leta rätt på Johan Lindqvist och prata allvar med honom. Så dör jag. Om jag hinner göra skylten först i alla fall.

0 kommentarer: