18 december 2007

De vackraste orden

Jag har en plan. Eller, jag har flera planer egentligen. Det är bra att ha flera planer egentligen, eftersom mina planer har en underlig tendens att liksom inte riktigt funka alltid. De mest aktuella av mina planer är nu:
1. Försöka bli negerhövding på Jamaica.
Om detta, av nån obegriplig anledning inte funkar övergår jag till:
2. Bli reggaelegend på Jamaica, skaffa dreads och fly upp i bergen och hänga med Bob och Hailie ontil the fall of Babylon mon.
Skulle den med gå åt helvete tänker jag bli pirat och segla karibien runt och sjöröva (hihihi. Sjöröv.)
Om allt spricker nöjer jag mig med att vara en vanlig whitey, under ett parasoll, med en paraplydrink.

För övrigt är de vackraste orden i Svenska språket fortfarande: vänta lite, jag ska bara uppgradera dig först.

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Galaxernas krig i rymden
"Publicerat: 18 december 2007, 11:50

En "dödsstråle" från ett svart hål har gått till attack mot en närliggande galax, rapporterar amerikanska rymdforskare."

Denna stråle behöver du ta med dig till Jamaica, eftersom dödsmaneterna inte får rum i hatthyllan.

Martin Wezowski sa...

fimpa kung, rövare, legend - ala kräver mer eller mindre svåstädad frilla - du har haft dreads - funkar inte