11 december 2007

Fluffy bunnies revisited

Minns du den lilla kaninen? Som jag blåste ut hjärnan på med en hagelbrakare, så att den rann ner för väggen bakom i det ganska snygga rummet? (Hjärnan då, inte hagelbrakaren?) Nu har jag lagat den! Alltså, gjort den frisk, inte lagt den i en gryta och kokat den med morötter, lök och lite timjan. Mmmm.. Var var jag? Jo, nu har jag lagat den. Fixat den ska vi kanske säga. Hjärnan är bortskrapad från väggen och instoppad i huvudet igen, huvudet är fixat med Gaffatejp, en stor jävla Frankenstein-elstöt, BZZZZ, och nu skuttar den lilla kaninen glatt omkring igen. Som en Frankensteinkanin ungefär. Nästan lika glatt som innan skuttar den. Ibland är det lite kul att jobba.

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Hagelbrakare tackar vi för! Påminner om Intergalactic Gargelburner. Fint att semantiken inte dör ut med mig.

Anonym sa...

hmm Pan Galactic Gargle Blaster är vad du menar ;-)
om vi nu skall klyva hår
http://susning.nu/Semantik

men för övrigt anser jag att det finns för lite BFG 9000 i världen !
samt jag håller med Socker-conny
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad."
// rocka