19 december 2007

It's beginning...

Och nu, just precis nu, som i jävlars nu, började the Great Piña Colada Disaster of 2007. Jetlagen har liksom mixat min hjärna till sludge (bra ord det där! Ligger skönt i munnen. Sludge. He.) och i min kropp är klockan allting samtidigt. Nå. Här finns palmer. Det är 22 grader ute. Dom har gasvärmare på min uteservering. Hörde nyss att en av mina planer pajat förresten. Jag kan tydligen inte alls bli negerkung. Hade visst nåt att göra med att jag inte är neger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du inte använder solskydd utan enbart tar cocosolja, inmundigar mycket goda drycker på stranden, tar Botox under läpparna så har du nog kanske kommit en bra bit på väg för att bli negerkung. Kung vet vi ju att du är ändå - nu är det bara "n"-ordet vi väntar på!

Anonym sa...

kung och kung...
Tung i allafall
ha de så djävligt min vän !

gör nu inget som inte jag skulle vilja göra ;-)

Martin Wezowski sa...

Du är neger Dan, negerdan, hehe, negerdan, skitkul ihopskrivet, kolla, danneger, eller den naggande goda varianten dannegress, mmm... dannegress jo fan jag är trött, detta inlägg är inte värt bandbredden, natti, Bollon

Bjoeng sa...

Denna egendomliga längtan efter genetisk omkonstruktion är väldigt intressant. Är det för att äntligen bli tagen på allvar i DN?