22 mars 2008

Passa dig!

Den elake påskgubben Björn Engström antydde att jag var lite bakom flötet för att jag inte utantill kunde de exakta koordinaterna för detta lilla paradis. Jag kan berätta för dig precis vart jag är! 10 meter från Indiska Oceanen, på en solsäng lämpligt parkerad på en vit korallstrand, det är där jag är! Med en Maleansk dödsgrogg i högsta hugg. Hur är det själv i snöstormen? Muahahahahahaha! Njut av vintervädret! Snart nog kommer jag och den legion av mördarsköldpaddor jag samlat runt mig och hälsar på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Påskgubben har nog en poäng trots allt! Varför skita ner min luft med otäcka flygande tuber när du kan ta ett tåg och placera din tältsäng på en vit strand hemma i Per Nuder´s Sverige? Så här års kan du till och med placera solsängen I Vätternvattnet...Alldeles ensam! Å då du har fart land och rike runt antar jag att groggen (nedpackad i din Puma-väska) INTE är beskattad på svenskt vis vilket innebär att det dyraste tillbehöret till groggen är: Päronsoda!!

Bjoeng sa...

Tyvärr är ditt Muahahahahahaha! relevant. Ställde ut alla grageövervintrade växter när man kunde köra nercabbat, och nu är dessa saligen avlidna allihop. Päronsodan stiger på råvarubörsen, och ligger snart i paritet med stor stark, alla media berättar för mig vilken finfin regering vi skall få efter nästa val; då djävlar skall fan ta mig!, och varje dag djävlaranamma otäcka företagare lära sig veta hut! Fast Nuder fick sparken... Muahahahahaha... ... Suck!