17 mars 2008

risking a catastrophe, criminal mischief, open lewdness, public drunkenness and related counts

Måndag morgon. Snart dags att borda en flygmaskin som ska ta mig och mina kollegor dit där värme, palmer, delfiner och un grande grogg de la muerte por favor härskar. Dom talar inte spanska där har jag förstått, men det ger jag fan i, un grande grogg de la muerte por favor sa ja ju, var lite uppmärksam nu djävla kyparjävel! Man kan i nyheterna idag läsa om en man (naken!) som härjade runt i nån liten stad i USA. Han blev åtalad för "risking a catastrophe, criminal mischief, open lewdness, public drunkenness and related counts", och det låter väl som en lämplig målsättning för veckan. Att fånga maneter, beställa 12 grande grogg de la muerte por favor före frukost och se till att ägna sig åt lite gammal hederlig risking a catastrophe, criminal mischief, open lewdness, public drunkenness and related counts. Som en igelkott ungefär. Var är min boll föresten??
Eller möjligen bara hänga under en palm och kanske kanske simma runt och dra en blå fisk i svansen. Snart är det för övrigt stjärt-orsdan, denna kronprins av dagar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Bjoeng sa...

Min herre är, vilket inte nog ofta kan påpekas, ett femstjärningt generalsvin.