17 september 2008

Cervantes skrev om mitt liv tror jag, och det mesta är dit fel.

Jag har ju sagt åt dig att du ska säga åt mig att ge fan i att ge
mig in i principiella strider om saker jag tror på när jag istället
borde skita i det och kicka back i soffan och undra om det inte går en
repris av West Wing så här dags för det är ändå inte mitt problem
så länge till. Och det gör du ändå inte och så blir det såhär
igen och jag ser mest ut som Don Qixote på väg att köpa pizza. Om
jag hade fått en halv krona för det hade jag sagt
Kuken
Just nu.

En positiv effekt är ju iochförsig att jag fått upprepade
anledningar att blogga könsord, men ändå.

2 kommentarer:

Godiva sa...

Att blogga könsord är aldrig fel, särskilt inte manliga!

Dan sa...

För dig Godiva, och endast för dig;
Kuken!
(Ha! 50 öre till!)