01 september 2008

Tidpunkter - en uppföljning

12:30

Inte alls en dum tid, man har fått lunch och så, en dubbel espresso är på väg in, och man lurar på att börja röka pipa. 
3 Friedmen.

19:17 
En av de bättre i tidig-kväll-klassen. Man kanske precis ska på kräftskiva, eller så sitter man i sin fåtölj framför brasan och klappar kissekatten och lurar på om man inte borde börja röka pipa. Kan drickas som den är, men vinner på lagring. 
4 Friedmen.

03:45 
Här finns två lägen; åhfyfanvadsköntisängen eller umpf umpf umpf. Båda är fina grejer. 
5 Friedmen.

04:45
Alltså, det är fan inte mänskligt att klockan ringer så här dags, kom igen nu, seriöööst, vem fan vår det som uppfann flygplan som går aptidigt på morgonen, ta hit honom så ska jag straffa med en pinne, ärligt, inte ens kräftor är vakna nu! Bastards. Detta är fel! Fel säger jag!! 
0 Friedmen

8 kommentarer:

Bjoeng sa...

Fakirflygplan är det av Högre Makter kontinuerligt utmätta straffet för GD & Öl Under Stark Lutning i Fåtölj, under vilket vi alla dignar ner. Rättvist? Icke!

Söderberg sa...

hm...du glömde 22.22
alla klockslags moder

vad händer då?

http://soderbergstake.blogspot.com/2008/08/synchronicity.html

Dan sa...

22:22 är mer än ett klockslag för mig. Det äärrr eteriskt eller nåt sånt. Som ett tillstånd! Ett tillstånd är det!

Dan sa...

22:22 är mer än ett klockslag för mig. Det äärrr eteriskt eller nåt sånt. Som ett tillstånd! Ett tillstånd är det!

Dan sa...

22:22 är mer än ett klockslag för mig. Det äärrr eteriskt eller nåt sånt. Som ett tillstånd! Ett tillstånd är det!

Dan sa...

Oj vad många det blev. Där ser du.

Bjoeng sa...

Man tar av alla människor som vill gå hem deras armbandsur och ritar en klocka som står på 23:10 direkt på deras handleder. Detta funkar alltid!

Godiva sa...

Smart bgeng! Jag ska testa på mig själv! Men jag har inget armbandsur...