06 september 2008

och städa på lördag. Eller vad var det nu man skulle göra på lördag? Äta kyckling?? Kommer fan inte håg.

...och rycka upp sig och dricka en Nuevo Grogg de la... ja, du vet, eller en hektoliter Pinotage eller motsvarande medan man minglar med barn (riktiga då, inte kräftor, då hade jag nog skrivit yngel tror jag). Det var nog det som stod på listan för denna lördag av guds nåde. 



Jag till höger. Med mustasch. Nu blev jag osäker. Stavas det så? Det blir inget rött tjorv under ordet om jag skriver mustasch. Däremot om jag skriver mustach. Hm. Tjorv.

4 kommentarer:

Bjoeng sa...

Men vänta nu! Har denna epistel drabbats av självcensur? Stod det inte nåt helt annat här nyss? Runda ord ersatta av runda hattar.

Die Quelle sa...

Jag är ganska säker på att just kycklingen är på fredagar. Lördagar ägnas helt åt spritorgier.
Men jag är känd för att ha fel för det mesta.
Igår blev det till exempel ingen spritorgie alls.

Söderberg sa...

samma här, men då var det i och för sig söndag

eller?

Dan sa...

Fegt Oscar. Fegt och tråkigt.