28 maj 2007

Polo Is My Life


Det var inte bara jag! Den var sån när jag fick den! Jag lovar! Snäälla!! Det var inte meningen ju!

Eftersom jag är en kille med ovanliga, avundsvärda och skrämmande talanger och kapacitet har jag kommit på ett helt eget sätt att flyga, och det tillåter mig att åka världen runt och göra dom spännande och glamorösa sakerna som jag gör på dagarna när jag åker värden runt (i helgen har jag loungeat i soffor i tre världsdelar till exempel!) och gör spännande och glamorösa saker, medan jag hånskrattar, utan ett uns av medkänsla, åt alla som inte kommit på ett helt eget sätt att flyga, så att dom i stället får stanna hemma och göra trista och oglamorösa saker. So long suckers! liksom. Och nej, jag tänker inte berätta hur det går till, om du inte betalar en miljon miljarder för upplysningen (i 50-öringar. Det blir eehh två miljoner miljarder 50-öringar tack!), men det har inget med luftskeppet Hindenburg att göra. Nästan inget i alla fall. Och inte heller med att elda upp konstiga saker och andas in röken, vem fan tar du mig för! Det är helt lagligt, i alla fall om polisen inte får veta något. Mycket mycket lite har det med luftskeppet Hindenburg att göra, jag tog med bilden bara för att den är fin. På allvar. Sluta prata om luftskeppet Hindenburg nu. PS. Grattis Johan! Tror jag.

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Vad har du stoppat i näsan egentligen? Tre världsdelar på en helg? Låt se; Säffle, Tranås och Eksjö?

Dan sa...

Näsan är där den alltid är. I blöt. Och din gissning om världsdelar var inte så långt off the mark...