16 november 2007

Friday I'm in love

Ensam lessen och rädd finner jag mig strandsatt i Åkeshov av alla jävla ställen för att tunnelbananen plötsligt vägrade gå längre. Men det finns ljuspunkter; shit, jag gillar semikolon! Jag gillar alla ord som börjar med semi; semiautomatisk, semipackad, seminominell och semikåt till exempel! Var var jag nu då? Jo, det finns ljuspunkter; (dessa älskade semikolon! Jeezz) det är fritt från bananer idag, det är väl inte så illa? Fast där borta står en unge och viftar med den banan.. Vänta lite. Så. Du kan lipa allt du vill, jag tänker ändå kasta din banan åt helvete, vet du vad dom kan ställa till med, va? Var tyst och gå din väg nu. Så. För att återknyta till en tidigare diskussion kommer här en semiöppen inbjudan till Oscar Söderberg: (måste nog vara ett vanligt tråk-kolon här..) kom hem till mig och bredspackla! Jag slår upp öl och korv i matskålen. Sen går vi nån annanstans än på Rabarber och partar som om det vore 1999! Ni andra får också komma.

2 kommentarer:

Söderberg sa...

ska bara spackla klart hemma först.

Bjoeng sa...

OK I'm on it!