15 november 2007

Fruit Loop

Märkligt. Nu är det banan på Internet också.

Idag är en sån dag då det är banan på allt jag äger. Just nu till exempel är jag klädd i en ganska snygg kostym, med lite banan på, och försöker läsa några papper, som det är jättemycket banan på, och anteckna de få vettiga slutsatser jag kan dra från det som står i papperna, med jättemycket banan på, på min dator, som det är en hel del banan på. Ibland ringer telefonen, som det är en stor mängd banan på, och då tar jag bort den från laddaren, som är mer banan än laddare, och torkar bort lite av bananen från den (alltså telefonen, med en stor mängd banan på, inte laddaren som är mer banan än laddare. Häng med nu då!) så att jag kan svara utan att det blir ännu mer banan i örat på mig. Än det redan är då, för första gången jag svarade hade jag inte varit på bananspaning, man skulle kunna säga att jag var omdeveten om bananproblematiken i mitt liv, och inte förberedd på hur bananig (visst kan man säga så?? väl??? snälla??! äh) denna dagen skulle bli, så jag förutsåg inte att den ganska vardagliga och enkla åtgärden att svara i telefon skulle leda till att hela mitt öra (det vänstra) blev rätt så fullt av banan. Nu funderar jag en del på hur det kunde gå så här, men jag har ingen riktig analys klar. Jag hör av mig när jag vet mer.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Äkta svensk frukten Banan!