24 oktober 2008

En sammanfattning i tre punkter

Sa jag att jag ska till Norge snart? I vart fall kommer här en sammanfattning av dagen. I dag har, sammanfattningsvis, och bland annat, följande inträffat:

  • Jag har fått sparken från ett jobb (Lite mitt emellan bra och dåligt. Som att nästan hälla ut kaffe i knät, men missa så det bara rinner på golvet. Man blir lite glad, men lite sur för man var ju sugen på kaffe och sen vet man att ingen annan kommer att torka upp det. Lata jävlar.)
  • Jag har hittat två ankor som jag trodde var borta för alltid. (Detta är, kort och gott, skitbra. Inget gnäll här inte. Skingra er. Här finns inget att se.)
  • Nån har tryckt jättejättehårt på min näsa så den nästan gått sönder och den gör ganska ont. (Vad tror du själv pucko? Eller är du nån slags näsmasochist kanske? Nä, trodde inte det heller.)
Snart ska jag till Norge tror jag.

6 kommentarer:

Die Quelle sa...

Oj.
Det här måste jag sova lite på tror jag.
Återkommer.


Efter räv- och bärplockarjaktsförespråkande så tror jag att jag slutligen konverterat till republikanism.
Själv är jag förvånand. En hel del till och med.

Die Quelle sa...

Varg. Varg, inte räv.
Fast lite räv också.

Dan sa...

Men de ritade penisarna då? Betyder de inget för dig??

Die Quelle sa...

Jo, det var en cool kung.
Carl XVI Gustaf är inte en cool penisritande kung.

Bjoeng sa...

Jag tycker man kan rita Per Nuder-huvud i sin agenda efter djävligt kassa dagar.

Dan sa...

Ja! Ett litet elakt Per Nuder-huvud. Och en stor elak penis när det går finfint!