28 oktober 2008

Man vaknar ju med ett ryck i alla fall...

Aah! Norge. Vem sa att detta jobbet var svårt? Va?? Bara glida på en räkmacka hela dagarna, lugnt och fint. Vasadu? Har vi inte börjat än? Nähe. Och vad är det vi har gjort idag då? Landat, checkat in och gått ut och ätit en burgare?? Jaha.. Och när börjar vi då? Imorgon? Okey.. Fuik. Nå, till något helt annat. En norsk hotellrumsinredare har nämligen valt att sätta upp nedanstående bild i det rum som jag delar med Rasmus. Inte på väggen. Nej! I taket!! Rakt ovanför sängarna. Det sista vi ser innan vi somnar och det första vi ser när vi vaknar är alltså, på riktigt, detta. Det är inte OK.

5 kommentarer:

Die Quelle sa...

Ett rövhål?

Mr. Salaryman sa...

...jag vet inte ens vad jag ska saga om det har... Mojligtvis att jag skulle acceptera det om de betalade mig for att sova dar...

For ovrigt sa far du fan skylla dig sjalv som aker till Norge!

Dan sa...

Nu kommer det (enda?) roliga i historien: dom betalar mig både för att åka dit och för att sova där. Wiieeee! Då kan acceptera Norskat Rövhål i taket.

Bjoeng sa...

Är inte detta en dassbild av din gamle kompis mördarmaneten? Förstör, om möjligt bränn!

Die Quelle sa...

Asså, vad gjorde du med maneterna sen?
http://www.svd.se/resor/nyheter/artikel_1976379.svd