09 oktober 2008

Ph. D i G&T

I dag ska jag doktorera! Vasaduförnåt? Nehe? OK.. I dag är det tydligen inte alls jag som doktorerar berättade den lilla rösten som ganska ofta pratar i mitt öra, särskilt vid olämpliga tillfällen så brukar den säga saker som får mig att börja fnittra och ibland säger den saker som 
-redrum
men nu berättade den att det inte alls är jag som doktorerar, det är en av mina bästa och smartaste och snyggaste kompisar Bettan som doktorerar, utan tvekan i nåt ganska komplicerat som har att göra med att såga fingrarna av folk och sen sy på dom uppochner så att deras händer ser jättejätteläskiga ut, det är sånt hon lever på nämligen. Min plan blir nu att i stället vara med på hennes kalas och åtminstone ta en lic. i Gin & Tonic under kvällen.

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Examina är kul. Jag kände en gång en dam som hade Svart Bälte i Köpenhamn. Det gjorde alltid djävligt ont.

Dan sa...

Svart bälte i Köpenhamn! Wow!