24 oktober 2008

Enhanced leverage strategies!

Jag har gjort en plan för min helg. Man skulle kunna sammanfatta den såhär:

Den blå linjen beror på att jag ska åka till Norge snart, men skit i det nu, ska berätta mer om det sen, sluta tjata om Norge och häng med lite. Jag har gjort en plan för min helg sa jag ju. Jag tror den innehåller vissa saker, att jag ska strunta i några andra saker som jag nog inte hade struntat i tidigare i livet, när jag var sån som inte struntade i sådana saker. Sa jag att jag ska åka till Norge snart? Man kan se det på den blå linjen däruppe. Kan ingen ge mig ett glas vin snart?

Jo, just det ja! Det var ju det jag skulle säga när jag kom hit! Kolla här. Kolla noga. Jag och Kim Jong Il kommer att komma hem till dig och göra läxförhör snart, har du inte kollat noga ligger du risigt till. Som fan. Har du kollat noga kanske vi bjuder på glass.

0 kommentarer: