19 september 2007

And the road becomes my home..

Jag har en rätt så jävla snygg kostym på mig, för närvarande bara gjord av ehh sånt som kostymer är gjorda av, men snart helt gjord av kaffe om den där jävla idioten fortsätter att bumpa in i mig hela tiden och spilla ut mitt goda kaffe på min snygga kostym, för närvarande till hälften gjord av kaffe. Jag bor på ett hotell som är större än många länder i Europa. Jag får åka moped från repan till mitt rum, och om man ska gå och hälsa på nån annan får man ta på scouthatt, scoutshorts, vandrarkängor och packa utrustning för att kunna baka pinnbröd och försöööka hika till det andra rummet sjungandes vi går över daggstänkta berg fallera. Det är så stort. Men jag ska inte bara gnälla. Det finns massa bra grejer med hotellet också. Som, eehhh... till exempel att dom... dom har en, een, ehh... OK, det simmar en ganska så cool fisk i akvariet som bubblar bakom ryggen på mig. Men annars finns det inte så många bra saker med detta hotellet faktiskt.

3 kommentarer:

Bjoeng sa...

Dom har djävligt mycket vatten som man kan dricka också, vilket stärker hotbilden.

Anonym sa...

Å alla vet ju hur det var med vatten?!

Dan sa...

Jag ska hämnas på vattnet genom att hälla gin i det och dricka up det snart!!! Mouahahahaha