09 september 2007

Tillökning i familjen

Under ganska lång tid har det bott en badanka hemma hos mig. Han verkade lite ensam och ledsen, så för några år sedan, högt uppe i en skyskrapa i Tokyo fixade vi lite damsällskap till honom. Om nu har dom legat där och guppat i badkaret tilsammans i några år. Märkligt nog har jag aldrig kommit på dom med att hångla, och jag började undra i mitt stilla sinne om nån av ankorna var gay. Eventuellt kunde klart båda vara gay, men då måste dom ju kunna hångla väl? Det borde väl vara så det funkar?? På sista tiden har jag intensifierat mina ansträngningar för att få ihop dom, spelat Norah Jones på kvällarna, spetsat badvattnet med vitt vin och räkor, visat 9 ½ vecka för dom, ja du fattar. Och nåt måste ha funkat, för i dag fick dom barn. Och då måste dom ju rimligen ha knullat? Bra jobbat ankorna!! Kör hårt, jag är ändå inte hemma så mycket, så det är inte så att ni stör mig eller så. En mycket bra dag att födas på detta, för övrigt!


9 ½ anka

2 kommentarer:

Bjoeng sa...

Det är alltså bevisat att inte enbart fiskar knullar i vatten. Åter ett skäl att inte ägna sig åt den vätskan i allför hör omfattning.

Anonym sa...

framför allt inte dricka denna Vara om den inte har gått igenom en destilleringsprocess
// rocka