06 september 2007

La grenouille deuxieme

På taxametern står det 1 500 000 Euro och man vet att man är i Frankrike för knappen för varningsblinkers är helt utsliten och vi åker just igenom Frankrikes Solna typ och jag är så jävla förbannad på allt och hatar dom jävla assholes, fram med det där jävla Eiffeltornet ni är så stolta över nu då, så, kom igen annars ska ni fan få se på Brieost i baskern era jävla kräk och sätta eld på era dragspel ska jag också göra och om inte hotellet är typ här och nu och har en stor jävla grogg åt mig när jag kommer fram så ska ni få se på fan! Men dom som gav upp och anslöt sig till mig är ganska rara. Dom opålitliga små svinen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Volle voo kosche avväck moá! Pannrisch kan jag med! Ja åsså Skampanj...

Mr. Salaryman sa...

Jag finner det du skrev har mycket irriterande: "Dom opålitliga små svinen" det ar felaktigt och missvisande. De ar inte bara opalitliga, de ar direkt ondskefulla och samarbetar med terrorister! Jag vill harifran!

En riktig man koper sina t-shirts har: http://www.thoseshirts.com/french.html gor du?

Bjoeng sa...

Dom samarbetar med vem fan som helst som pratar grodspråk och dom har kommunister i sitt parlament!

Anonym sa...

ni vet väl vilken färg Franska flaggan har .....




Vit !

Söderberg sa...

jävla alko!

Dan sa...

Vad har du emot finska systembolaget???

Söderberg sa...

Nej, det är ju det jag säger:
Jävlar vad fint dom har gjort där i Finland med Alko och allt...