02 september 2007

Umpf umpf umpf

På houseklubb i Sthlm och alla är tusen år yngre men jag ger fan i det för musiken är grym och stämningen är helt OK för alla är här för musiken och inte för att steka men dom är så små att jag slår armbågen i huvudet på dom hela tiden och dom tror nog att jag är knarkspan fast jag har sett en kille och en tjej som absolut är knarkspan för dom gillar bara musiken när nån tittar på dom och dom slutar nog tro jag är knarkspan när dom ser färgen på mina kort och att jag ibland köper gaaalna drinkar åt dom jag är här med, och att jag faktiskt gillar musiken på riktigt så wtf. Märkligt men lite skönt samtidigt. Alla utom jag är galet champagnefulla dessutom. Men inte jag då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den tangenten med en punkt på, sitter straxt bredvid tangenten med ett kommatecken... Svenskafetischist! :-)

Dan sa...

Jävla kommateringsHitler!!
:)