05 februari 2008

Det beror nog på hur man ser det...

Heej! Förlåt att jag varit borta ett tag, men det har varit mycket att göra. Vaddå, vaddå?? Ska väl du skita i, har jag nån slags raporteringsplikt till dig kanske?? Okey, okey, sorry, det var lite snappy, jag vet. Jag har ehhh, ehhh gått och handlat nyss till exempel! Bland annat blomjord! Okeeeyy... hör jag dig säga med den där lite avvaktande rösten du har när du tycker jag håller på med nåt konstigt, men det finns en orsak. Hörru!! Sånt skit håller jag inte på att odla, dessutom är det olagligt! Ej heller ska jag ha den till något annat olagligt, icke heller ens hälla ut den i Per Nuders säng. Nej, jag ska ha den för att plantera om några blommor! Gubbigt hör jag dig viska, metrosexuellt och homey säger jag. Passa dig sa jag ju!



Meeen!! Detta är en boskapshjord! Den har inget, inget säger jag, med blomjord att göra!! Vaddå varför?? För att det är två helt olika grejer som dessutom stavas helt olika ditt jävvla mongo!! Och sen en grej till! Jag är helt säker på att dom tre Brokebackcowboysarna på bilden planterat om sina blommor massa gånger, så kom inte här med ditt "gubbigt"! Fy fan! Jag blir så trött på dig ibland.

0 kommentarer: