06 februari 2008

Till den det berör

Stockholm den 6 februari 2008
Företaget som sätter små lappar på min vindruta
Att: Marknadsansvarig
Bäste herr mongoloid
Nu jävlar är måttet rågat. Nu har du sålt din sista korv, gubbjävul. Detta var lappen som fick bägarn att rinna över. Jag har tidigare sagt att om du sätter en till jävla lapp från ditt satans puckoföretag på min bil så jävlar, och du satte en jävla lapp till från ditt satans puckoföretag på min bil, så nu är det krig. Undrar du vem som målade in hela din familj i epoxylim blandat med krossat glas och hundbajs? Det var jag. Och detta är bara början. Jag kommer från och med i morgon att skicka dig ett paket varje dag, innehållande ett litet taktiskt kärvapen, riggat så att det går av när du öppnar paketet som du kommer att få varje dag från och med i morgon. Om du envisas med att överleva kommer jag att åka hem till dig och förgifta dina skulor, eller vad nu en mask som du äter till frukost, med mjältbrand. Kall mjältbrand. Kall och för gammal mjältbrand. Efter det ska jag elda upp dina husdjur, köra dina tillhörigheter i en flismaskin, lösa upp resterna av din familj, och dina vänner (som du ändå inte har några), och dina föräldrar och din granne och alla som nånsin gått i din klass, och alla du nånsin mött och pratat med och hon den där tjejen du var kär i i skolan men inte vågade prata med, för du trodde alleles riktigt att hon aldrig skulle titta åt en idiot som dig, i kaustiksoda och hälla ut över de rykande resterna av ditt hus och dina tillhörigheter (som jag eldat upp då) och anställa hela satans riverdance att dansa en jävla jigg på dit lik medan jag står bredvid och klappar takten och dricker Dom Perignon och skrattar. Sedan ska jag se till att dom där indianerna som spelar panflöjt vart fan man går på sommaren kommer och spökspelar för dig när du brinner i en särskilt otäck del av helvetet, i all oändlighet. Dra åt helvete!
Hoppas ni mår bra i övrigt!

6 kommentarer:

Die Quelle sa...

Pizza? Biltvätt?
Vad vill de egentligen.
Vad kan vara så viktigt?

Dan sa...

Hmm, jag var nog inte så uppmärksam. Som vanligt. Men dö ska dom i vart fall!

Söderberg sa...

Verkar jobbigt...allt alltså

Bjoeng sa...

Hade hans hjärna varit gjord av silke hade den inte räckt till ett par korta kalsonger åt en kanariefågel!

Anonym sa...

och jag är inte bitter ;-)

Godiva sa...

Allt detta hat... Fint!