23 april 2007

Drop it like it's hot


Hey! lokföraren! Här är den! Här! Men kolla då!!

Eftersom att du inte har varit tillräckligt kreativ och hjälpsam fick jag hitta på en ny hobby alldeles själv. Jag provade den idag. Den heter: "Gå upp tidigt som fan alltså jag menar allvar som fan jag gick upp tidigare än jag brukar komma hem från krogen på riktigt alltså och sen åka tåg till Linköping och sen när jag ska hem så var jag tvungen att stå och vänta bland en massa rökande småtjejer i mysbyxor för att tåget var försenat och jävla SJ skyller på en olycka men det fattar man ju att det bara är en undanflykt så att man ska tycka synd om han som inte alls blev påkörd i verkligheten för att det säger dom ju bara om det hade varit en olycka varje gång dom säger att det har varit en olycka så skulle ju alla vara döda för att dom blivit påkörda av tåget varenda en det fattar ju vem som helst att tåget var försenat för att konduktören satt och spelade fia i fikarummet och glömde tiden eller för att lokföraren hade slarvat bort sin lokförarmössa du vet en såndär rätt ful och blåvitrandig keps som dom har men inte vill erkänna att han glömt var han lagt den."
Den var inget vidare.

0 kommentarer: