16 april 2007

Och så säger du att jag aldrig hjälper dig!



Ett hjärta. I en stol. Med slangar i. Hjärtat då alltså.

Som du vet tillbringar jag ju inte bara mina nätter tillsammans med tysk porr och Google Earth. Jag är också ständigt på jakt efter information som kan hjälpa dig, min bäste vän. I går fick jag av en slump reda på att alla som inte omedelbart skrämmer bort sina kollegor/vänner/familj eller vårdare från sin dator, höjer volymen så att man nästan börjar blöda näsblod och sedan klickar på denna länk, inom kort kommer att få besök av elaka mördarrobotar från Nordkorea. Och det vill jag ju inte! Du är min bästa vän ju. Tänk vad jag skulle må dåligt om jag fick höra att du fått besök av elaka mördarrobotar från Nordkorea! Särskilt om jag visste att jag hade kunnat förhindra det! Så höj volymen till du nästan börjar blöda näsblod och klicka genast på denna länk! Om man sen trycker på Den Magiska Helskärmsknappen så finns det en liten liten chans att det i stället kommer snälla kärleksrobotar från Sydkorea, som kanske bjuder på glass!

0 kommentarer: